För varje dag som går mår jag lite sämre. Funderar på
 om det har med årstiden att göra men det brukar komma senare när det blir ännu mörkare. Jag har så elaka tankar om mig själv. När man ser sig själv som misslyckad som inte duger till något. Jag har fått svårt att andas för jag känner stark ångest som jag inte vet vad det beror på.
 
Om jag rannsakar mig själv så har det nog lite att göra med jobbet. Det är en bra arbetsplats men själva jobbet i sig är inte optimalt. Det är för osjälvständigt och för lite att göra. Jag känner mig uttråkad och omotiverad. Kanske det som påverkar? Plus pendlingen. Ogillar att behöva vara i trånga utrymmen med folk jag inte känner. Ska dock få testa på HR så hoppas det kan överväga. Detta är ju bara ett vikariat men är besviken på att jag inte hittar rätt i arbetslivet och känner mig så oduglig. Att plugga klarar jag bra men att jobba känner jag mig helt inkompetent. Skulle behöva någon typ av coach som stärker mitt självförtroende i arbetslivet. 

Jag ska avvakta lite till och se om svackan går över, om inte överväger jag starkt att börja med antidepp igen. Känner inte igen mig själv i varken tankar eller känslor.

Kommentera

Publiceras ej