Var på arbetsintervju igår där vi var flera och fick göra arbetsprov och intervju. Innan man kom till det urvalet var man tvungen att göra logiktest och personlighetstest. Väldigt seriöst men i slutändan handlade det om en tjänst som både skulle ge mig sämre betalt och sämre villkor. Jag har länge känt mig desperat efter ett nytt jobb men efter igår så känner jag mig mer nöjd med mitt nuvarande jobb. Det är dags att jag börjar engagera mig mer så kommer det nog bli bättre och under tiden fortsätter jag söka. 

Känner mig mindre stressad på något sätt när jag bestämt mig för att det jobbet inte var för mig. Jag behöver mindre stress då jag upplevde att föräldraledigheten var stressande. Det är så lyxigt att få sitta på en stol och bara jobba. Jag älskar mina barn men jag är en bättre mamma när jag får tid att återhämta mig. 

Har börjat cykelpendla till jobbet. Känner mig starkare i kroppen och har inte vägt mig på ett tag. Vikten och utseendet får jag försöka minska ner på. Att må bra fysiskt och psykiskt är viktigast.

Kommentera

Publiceras ej