5 barnvagnspromenader kvar på min föräldraledighet (en av höjdpunkterna med att vara föräldraledig enligt mig). Var tog tiden vägen?! Jag ångrar hur jag hanterade denna ledighet psykiskt. Eller egentligen är det väl inget att ångra för jag kunde inte hantera den på annat sätt trots försök. Skulle önskat att jag slappnade av mer, var i nuet och njöt. Är glad att jag denna gång tog hjälp både av medicin och professionella. Blev en bättre föräldraledighet denna gång än första. 
 
Börjar göra mig redo för att börja jobba igen. Mitt jobb verkar det vara kaos på så är inte jättetaggad men ska bli skönt att få mer egentid och göra något annat. 

Tror stressen jag känner ökar min hypokondri. Är i en dålig period med den. Svårt att veta om det är ofarliga symtom eller inte som jag känner. 

Verkade vara mestadels vätska jag samlat på mig så nu har vikten minskat igen. Känns bra för vill inte ha den oron också.
 
Jag märker att jag låter lite deppig och det beror nog på en längre period av dålig sömn igen. Annars vet jag inte vad det beror på. 

Kommentera

Publiceras ej