Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska fortsätta blogga eller inte. Ibland ger det mig väldigt mycket att få skriva av sig. Ibland slentrianskriver jag bara. 

Undrar vad ni som läser föredrar att läsa om. Bloggen har inte något ämne längre, mer lösa funderingar och en del psykiskt mående. Förmodar att ni hängt med sedan förr och velat fortsätta följa mitt liv. Själv saknar jag att läsa andras bloggar men vet inte riktigt hur man hittar till bloggar nu för tiden. 
 
Jag har en del tankar om min kropp och vikt igen. Får till mig info i gravidappar om uppskattad viktuppgång och jag följer inte det. Gått upp minimalt men har ändå fått en gravidmage och jag äter som jag ska. Kommer säkert lägga på mig mer mot slutet. Om några veckor ska jag på extra besök för att min barnmorska ska se att jag går upp som jag ska och inte har fått tillbaka ätstörningen. 

Jag har inte fått tillbaka sådana tankar men jag är inte så bekväm i min kropp och oroar mig för att jag mot slutet ska gå upp en massa onödig vikt. Jag påminner mig om att jag lånar ut min kropp till att låta en ny person växa och att det är så värt det. 

Kommentera

Publiceras ej