Det stärker mig att inse att jag faktiskt klarar att ha samma tid på förskolan som alla andra föräldralediga. Det är också så skönt att slippa oroa sig för personalens eller föräldrarnas blickar eller kommentarer. Jag gör nu "rätt" efter att ha känt att jag gjort "fel" i snart 1 år. Hoppas att min ork håller tiden ut bara! Har fått en nytändning och det är så mkt roligare att vara föräldraledig när det inte är pandemi och jag har två barn där de roar varandra och den äldsta kan jag föra samtal med. Är social och träffar andra föräldrar så det känns bra. 

Kom att tänka på att jag gått på antidepp snart 1 år nu. Det var rekommendationen från läkaren om minst 1 år. Får se om jag efter nedtrappningen kan sluta. Går ju mot ljusare tider och det får mig att må bättre av mer ljus. Mår jag sämre kör jag dock på. 

Kommentera

Publiceras ej