Förra helgen blev jag så bakis att jag spydde dagen efter fram till eftermiddagen. Mådde skit både fysiskt och psykiskt så var sådan lättnad när jag sedan mådde bättre igen. Längesedan jag var bakis och är så glad att jag inte festar längre då jag mådde så typ varje söndag när jag var singel. Det blev att jag inte tog antideppen den dagen och då tog jag tillfället i akt att testa sänka dosen så i en vecka har jag tagit halva dosen och det har känts ändå stabilt. Idag grät jag för första gången på månader. Det var så befriande att äntligen få ur mig det!
 
Har nu äldsta hemma måndagar och fredagar och igår var en supermysig dag med båda barnen så förhoppningsvis blir det inte så tufft som jag har befarat. Vill så gärna njuta av den sista tiden av föräldraledigheten.

Kommentera

Publiceras ej