Har fyllt år i veckan och liksom både jul och nyår så blev även födelsedagen något som kom och gick. Inga genuina överlyckliga känslor istället irritation och en stor trötthet. Jag känner mig inte så glad just nu. Trots att det börjar gå mot vår och har roliga saker inplanerat på helgerna. Det som trycker mig är att jag behöver gå tillbaka till mitt gamla jobb och att det kommer att bli krävande att ha den äldsta hemma mer då jag och hon bråkar mycket. Känner ingen ork och tycker inte att antideppen ger något längre. Kanske testar jag att sänka dosen snart för att se. Vill kunna vara mer närvarande i livet. Ska försöka ta upp medveten närvaro igen.

1 kommentarer

Anonym

13 Jan 2024 18:04

Jag tycker inte du ska sänka dosen igen, tror snarare att det är för lite sömn och annan återhämtning och ljus som gör att du inte är så glad och att en minskning av medicinen mest kommer göra dig mer irriterad igen som du har beskrivit tidigare. När börjar du jobba igen? Tungt i perioder när barnen tar mycket av ens energi! Hoppas det blir bättre snart

Kommentera

Publiceras ej