Har varit ute och typ festat ikväll. Nu för tiden innebär det fördrink och middag på restaurang. Inte en hel vinflaska och klubba. Jag borde inte vara förvånad över att min ork tog slut tidigt. Jag är trött och stressad i grunden. Det är mycket  på jobbet  som jag ska klara på en dag mindre då jag är föräldraledig en dag per vecka. Det går inte ihop nu i detta högtryck. Det är även mycket privat som händer. Hinner inte riktigt med. 

Något som dyker upp vid mkt alkohol är sug efter att självskada. Undrar om det är vanligt? Varför känner jag fortfarande så? Blir jag aldrig fri det?! Varför triggar alkoholen ofta ångest och självdestruktion? 

Min vän sa att det inte är likt mig att gå hem tidigt och ville att jag skulle stanna men jag orkar verkligen inte. Känner mig tråkig men kommer tacka mig själv imorgon. Jag har ju höjt dosen av antidepp och det kan ge lite mer ångest och det har jag känt av de senaste dagarna. Mycket tvångstankar. Skulle nog må bra av att dela mitt inre med någon mer än bloggen. Det är dock tufft att vara ärlig. Så mycket lättare att vara glad och låtas som ingenting.

Kommentera

Publiceras ej