Idag sa jag upp mig. Ska tillbaka till mitt gamla jobb då jag blev erbjuden hög lön och roligare arbetsuppgifter, dock ett vikariat.  Var så nervös när jag ringde chefen men mest nervös över att berätta för närmsta kollegorna. Men alla tog det bra. I mitt huvud tenderar jag att tro att alla blir så arga om man inte är till lags. 
 
Ska bli så skönt att få byta arbetsplats! Känner mig väldigt stressad fortfarande. Känns som att min tröskel för stress har sänkts ännu mer efter denna föräldraledighet. Kanske för att det stundtals varit slitigt och jag fortfarande inte får så bra sömn? Känns jobbigt att jag inte tål stress lika bra. Hoppas jag hittar bra strategier för att hantera stress. 
 
Ska fokusera på att njuta av sommaren och att jag inte behöver söka jobb på ett tag. 

1 kommentarer

S

25 May 2024 08:26

Vad roligt! Grattis!

Kommentera

Publiceras ej